måndag, januari 19, 2009

Klick, klick, klick, klickklickklick

Nu har jag klickat hem, inte bara Nietzsches the Antichrist, utan även också nya DS-spelet the World Ends With You.
För att balansens skull.

Ni förstår?

Har redan lite ångest över the World Ends With You eftersom jag köper det enbart på brorsans rekommendationer.
Jag försöker bortse från den milda ångesten över att köpa någonting så fullständigt onödigt när jag någonstans i bakhuvudet vet att jag borde spara pengar inför den nära förestående flytten till Tokyo.
Tänk om det dessutom är ett skitdåligt spel?
Fast det kan ju också vara skitbra.
Ja!
Det är klart att det kommer vara skitbra!
Det har ju brorsan sagt...
Och kolla här bara:




4 kommentar(er):

Jakob sa...

Ska vi prata om att spara pengar så vill jag påminna dig om att du övervägde att lägga 40 lax på något mycket mer onödigt än DS-spel :-)

k. sa...

Det ser riktigt coolt ut! Hoppas du tycker om det :)

Erik sa...

+1 på Jakob.

Dessutom gissar jag att det är bra iom. att SquareEnix står bakom, trots att jag hört rykten om att de lagt av sig sen 90-talet.

Rim sa...

Hahah, ok, ok.
Men jag åberopar tillfällig sinnesförvirring där (mer om det en annan gång).
Och det utspelas ju faktiskt i Shibuya... Shibuya är fint.