måndag, januari 19, 2009

Men hallå... jag vill faktiskt veta!!!

Är det här roligt eller inte?!

Det är ju bara Ozzy som svarat, och hon är inte helt tillförlitligt när det gäller rolighetsgraden på kiss&bajs&fis-humor. Hon tycker, precis som jag, att sånt är jättekul. 
Jämt.

8 kommentar(er):

Jakob sa...

Det är väl roligt, men jag tror att man som icke-svartskalle har svårt att våga skratta. Men fisar är faktiskt inte lika roligt som bajs. Det är mer substans i bajs så att säga.

KuriÅsa sa...

Fast jag skrattade mest åt de olika dansstilarna.

För övrigt låg jag häromnatten när jag inte kunde sova och funderade på tv-program med bajs.

Lilla bajsen på prärien.
Doktorn kan bajsa.
Bajsen kan komma.
Trinny och Susanna - bajsakuten.
På bajset.
Bajsa doktorn.
Fråga bajset.
Vem bajsar mest?
Hem till bajset.
Tredje bajset från solen.

och den roligaste

Bajset mitt i handen

Jakob sa...

Jag vill minnas att jag, Rim och Mirja körde ett riktigt bajsfilmmaraton på väg hem från Tivoli. Jag kommer inte ihåg många av titlarna, förutom klassikerna "När bajsen tystnar", "Bajsa med vinden", "Casabajsa" och ... så vidare. Rim, fyll i! Med bajs!

Anonym sa...

ja det är svinkul!

Rim sa...

När det gäller bajsleken är jag inte nödbedd.
Here goes:

"Bajsa mot stjärnorna"
"Titta han bajsar"
"Titta hon bajsar också"
"Dansa med bajsar"
"Bajsa med vargar"
"Postmannen bajsar alltid två gånger"
"Broken bajs"
"Jag vet vad du bajsade förra sommaren"
"Jag vet fortfarande vad du bajsade förra sommaren"
"Mona Lisa bajs"
"Bajsarnas krig"
"Stjärnornas bajs"


Fyll gärna på med fler!

KuriÅsa sa...

Sen kan man ju byta ut random ord i låtar mot bajs också.

Bajseeeet
vad döljer du för mig
i diiina mörka ögon
en svag nyans
av bajs nånstans
men ändå
en främling
så bajsar jag för dig
jag ber dig
låt mig få bajsa
låt mig få bajsa
låt mig få bajsa
nära diiiiiiihiiiig

Som Mona Lisa har sitt bajsande
så gömmer också du en hemlighet
bajsar jag ser dem
vill gärna ta ner nån till dig
lång bortom bajset finns en hemlighet
om du vill upptäcka den där med mig
ta första stegen
och visa mig bajsen igennn
en känsla och jag litar på deeeen
så blir vår bajskorv aldrig främmande igeeen

Constantin: sa...

Det finns bara EN ultimat bajsfilm, och det är helt objektiv fakta:

Den tunna röda bajsen.

Det är bra på så himla många nivåer.

Fis funkar också. Men för en svennebanan är det ju rätt låg igenkänningsfaktor på klippet, även om det helt klart var en kul inblick!

Rim sa...

AaAHAHAHaAHAaaah!

BAAAAAAAAAAAAJS!!!

nån har fisit

Hahah