onsdag, januari 07, 2009

Tandtråd

Jag har inte varit hos tandläkaren på snart tre år.

Jag använder tandtråd ytterst sporadiskt.
Jag dricker te, kaffe och, i perioder, en jävla massa läsk.
Så jag väntar mig... tja, inte det värsta, men sannerligen inte det här:

"Tja... ser ju bra ut det här!" säger tandläkaren och skickar hem mig.

Ehhhh
Ursäkta, men...

Nej. 
Du ska säga att det här var ju illa ojojoj, lilla Rim, nu får du använda tandtråd vaaarje dag, jodå, och INTE dricka så mycket läsk, nej, nej, för det fräter på tänderna. Mhm. ska du säga.

Annars finns det ju ingen alls anledning för mig att inte dricka så mycket läsk eller börja tandtråda varenda dag.
Ingen alls.
Och så kommer alla mina tänder börja ruttna.
Och det går ju inte, fattar vemsomhelst.

Så.
Nu tar vi om det.

7 kommentar(er):

Anonym sa...

heyyyy are those cats yours?they are soooooooooooooooo cute!
oh btw when i tried to translate the stuffs you wrote..
the words with little circles/dots on the top can not turn into english! what can i do with that?!

Rim sa...

What, that's crazytalk!

If you use http://translate.google.com/

you will see this:

http://translate.google.com/translate?hl=sv&u=http%3A%2F%2Fyellowtokyo.blogspot.com%0D%0A%0D%0A&sl=sv&tl=en&swap=1

And it translates everything except the words I've made up... :P

Anonym sa...

hahaa i was using the bible fish or something similar...:P

Anonym sa...

nu kan jag skriva på svenska! ja!

Rim sa...

Wow!
I'm looking forward to your comments, bappo!

hejdetärrasmus sa...

the bible fish!

hejdetärrasmus sa...

vad fint att den upprepar allt man säger. lite som den där störiga leken folk höll på med i mellanstadiet.