fredag, maj 15, 2009

AAAAH!!!

Kom hem igår helt pumpad med adrenalin och drömde att jag sprang runt och hängde tillbaka kläder. Sov inte alls särskilt bra. Vaknade vid 04, 05 och gick till slut upp vid 06-tiden och tänkte att jag kunde ta en dusch, sticka ner till 7-eleven och fixa frukost eftersom jag inte hunnit handla på ett tag och ha jävligt mycket tid på mig att göra mig i ordning.

Så letar jag lite bland papper efter mitt golvschema för att se vilka som är inne och jobbar.
Inser att det är fredag idag. 
Jag behöver inte gå till jobbet alls.
...?
Fatta den totala förvåningen!

Så här sitter jag nu, klockan 07:50, med nytvättat hår, ombytt och klar, har käkat frukost och allt... och så är jag ledig! Och det är flera timmar kvar till staden vaknar till liv också...
Vad ska jag hitta på?

5 kommentar(er):

Erik sa...

Blogga hela dagen! Så jag har nåt bra att läsa på jobbet!

Eller nej, gå ut och cykla ut till nån park, lägg dig och läs och drick medhavd läsk och ät medhavd choklad eller nåt.

zofy sa...

Gör vad du känner för!=)

Jakob sa...

Drick så mycket sprit du orkar, ta med dig en gitarr och gå till jobbet framåt 15-tiden på eftermiddagen för att underhålla dina kollegor. Bra ide, ja?

hejdetärrasmus sa...

matmatmat säger jag.

Rim sa...

Tack för alla tips!