måndag, maj 18, 2009

No moarz!


Idag var sista gången jag gick runt med fulkrulligt hår bara för att det var fuktigt i luften. I morgon ska jag leta upp min frisör och få det fullkomligt vansinnigt rakpermanentat.
Korkat, säger du?

Då säger jag: 

1) Du har inte särskilt lockigt hår, va? 
2) Det är faktiskt inte lika fint i verkligheten som det ser ut på bild.
3) Men du kan ju locka ditt eget jävla hår om du tycker att det är så himla fint, då. Mitt hår ska fan vara rakt!

Och sen svär jag fett mycket över att min favorit, RedKens Urban Experiment Enamel Gel, är slut på lookfantastic.com. Jag behöver den för att få mitt hår att se sådär tecknat ut.

6 kommentar(er):

Erik sa...

Naw, lockigt hår som är så sött ^^
Dessutom hamnar rakt hår i ögonen.

Rakpermanenta skiten ur det.

Oh! Nu kom Radiohead till mig som genom en uppenbarelse!

"Whatever makes you happy/ Whatever you want"

Jakob sa...

Men du är ju så vacker i lockigt ... du kommer väl ihåg det här?
http://jakob.ishavstorsken.se/foto/1760?image=mini

Rim sa...

Ohmahgaaawd, det var längesen!!!!!!
Fast den bilden gör att jag vill skaffa spikrak lugg... jag var inte medveten om att det faktiskt passade på mig...

Jakob sa...

Allt klär en skönhet ;-)

Rim sa...

Och nu minns jag mera också! Bobo, fick inte du lila piratdreads och svarta slingor (långt före Pirates of the Carribean var det också!!!) då också? Vill minnas att du var jävligt snygg i håret efter den visningen...

Jakob sa...

Jo jag var otroligt snygg, både dreadsen och färgen satt kvar i flera månader fastän färgningen bara var en toning. Fast just det här var nog efter Pirates-filmen, även om jag skaffade mig en liknande frisyr innan den filmen också. Snygga är vi i alla fall båda två, det kan vi lugnt konstatera.