onsdag, maj 27, 2009

Och så det här stadiet också...

Det här med att inte kunna somna för att hjärnan går på högvarv är lite nostalgiskt. Påminner mig väldigt mycket om när jag jobbade i Oslo och aldrig kunde sova. Hur jävla stressad måste jag inte ha varit när jag bodde där? Och nu i Tokyo också. 

Känns som om min hjärna håller på och kokar över och den verkar passa på att ångestbomba mig för skitsaker. 

- Men hjärnan, kom igen, det är ju skitsaker, försöker jag med.
- So? svarar min hjärna och ångestbombar lite till.

Så slutar det med att jag ligger i sängen med ögonen antingen vidöppna eller hårt hopknipna och glömmer bort att andas i min självförvållade ångest.

Bra.
För vem behöver väl sömn?
Gud förbjude att man skulle vakna utvilad, liksom.

3 kommentar(er):

KuriÅsa sa...

Jag säger bara tre ord: Pa sa dig.

Väggen is close.

KuriÅsa sa...

Ps: Jag vill också ligga. Helt plötsligt. Med alla möjliga. Why?

Rim sa...

Ozzy... det är jag som är väggen.

Ligger i luften kanske?