tisdag, maj 05, 2009

I give you: Line Control


Tänkte att ni kanske inte skulle tro mig, så jag filmade lite på väg in till jobbet. Gick med i kön en stund, men på slutet var jag tvungen att hoppa över de sista spärrarna för att inte komma för sent. Hade jag kunnat filma inne i butiken också skulle jag visat hur tomt det var vid stängning idag. Fast man får inte lov att ta kort i butikerna så ni får tro mig på mitt ord där...

Och ja, Karro har helt rätt i att det är som att vara på klubb, när det är sådär trångt så ingen kan dansa och alla måste gå i sidled hela tiden (som krabbor!) för att försöka komma någonstans... Enda skillnaden är att ingen behöver vara rädd för att få en öl utspilld över sig...

4 kommentar(er):

Erik sa...

Jag överlämnar härmed till Sven Jerrings referat från fotbollsmatchen mellan Sverige - Japan, Berlin-OS 1936:

"Det är obeskrivligt, man tror inte sina ögon. Det kan inte talas om en gång. Det är den underligaste match jag sett. Japaner, japaner. Försvarande japaner. Från sig vilt slående japaner. Japaner som hoppar, japaner som kastar sig. Japaner som fläker sig. Japaner som gör allt för att ge seger åt Nippon. Och svenskar som kämpar redligen men som nu är slagna."

KuriÅsa sa...

Liseberg under högsäsong, släng dig i väggen?

Jag är fortfarande mest fascinerad över att det är socialt accepterat med munskydd.

Marie-Louise sa...

Hahaha. Japaner, japaner. Överallt japaner.

Linda sa...

Fina, fina Rim. Blir alltid så varm i hjärtat när jag är här och läser! :D