onsdag, maj 27, 2009

Katy Perry @ HM Harajuku

Katy Perry uppträder på H&M Harajuku klockan 21 i kväll. 

Titta in i min butik klockan 14, svensk tid, vettja.

6 kommentar(er):

Anonym sa...

Flyttar du från din vanliga butik till Ginza permanent?

Och snälla syrran, inte knarka. Supa, röka, ligga låter bra, men inte knarka. Kan vi säga så? Då gör vi det! *skakar hand*

Anonym sa...

jag missar det... ska laga middag med en polare då. fan oxå

Jakob sa...

Jag ska kolla lite grann i alla fall ... jag antas ju jobba egentligen men lite grann kan man snegla i alla fall :-)

Jakob sa...

Jag skulle aldrig säga att Katy Perry var min musiksmak, men det var ju härligt att höra popskräp i akustisk live-version. Tackar för tipset!

Rim sa...

Var det bra?! (Jag orkade inte stanna kvar och titta...)

Jakob sa...

Det var väldigt trevligt faktiskt. Sådär mysigt hemmagjort, inte överproducerat och pompöst, ungefär som du och jag kommer att låta när vi står på scen en vacker dag. Det var väldigt synd att hon bara hade ca 3 låtar att köra.