onsdag, maj 27, 2009

Booty Call

Idag blev det hastigt bestämt att jag ska flytta till Ginzabutiken. Från och med på måndag.

Frustrationen jag känner inför detta får mig att vilja: 
Knarka, supa, röka, dricka. 

Men mest av allt vill jag ligga. 

Och jag har ingen att ligga med.

Då väljer jag att äta glass istället. Så blir jag tjock.
Och då vill ingen ligga med mig i alla fall.
Och så är cirkeln sluten på nåt vis.
Och vem är jag att jävlas med cirkeln?
Hit med glassen, säger jag.

7 kommentar(er):

Jakob sa...

Nä men ta dig i kragen nu Rim. Ligg med någon sexig japan så blir du glad igen. Och sluta röka!

Rim sa...

Bobo, hur fan visste du?
Att jag satt och smygrökte, menar jag?

Jakob sa...

Jag var inte helt säker, men jag (och din syster också f.ö) började misstänka det lite grann i julas. De små små detaljerna, som att du går runt med tändare i väskan, och luktar rök ibland, avslöjar dig. Vi känner dig för väl pucko ;-)

Nu bloggar du dessutom om att du är sugen på det så jag lägger ihop 1 + 1.

Rim sa...

Meh åh, då är det ju du som är pucko. Jag röker faktiskt inte egentligen.

Bara när jag är stressad eller har ångest (eller är ute och dricker).
Se, det var därför jag var så imponerad nyss, för att du fattade att jag var så stressad att jag faktiskt behövde röka. Någonting som alltså händer relativt sällan.

Jakob sa...

Det fattade jag faktiskt också ...

Erik sa...

Köp en ordentlig kvalitetsdildo. Så slipper du ha kontakt med folk för att ligga.

Liksom, ska man köpa sexleksaker är väl Tokyo the place to be, s a s.

herro sa...

Oh, no Ginza! Im with you baby! Det där att vara flexibel kändes väldigt drygt. Jävligt tråkigt att ta sej dit och ännu värre; vart ska man äta lunch?? Men jag har hört att det finns ett schysst lunch karaoke ställe. Fråga Maria om det!