torsdag, maj 21, 2009

21:25

Nu går jag fan och lägger mig.

Helvetesjävla dag.
Och att just den här dagen aldrig kommer åter, gör mig faktiskt inte det minsta alls.

3 kommentar(er):

Erik sa...

Varför, undrar jag rent spontant. Nyfikenhet och så.

Men så tänker jag att om jag låter bli kanske du lyckas glömma helvetsjävladagen?

Anna sa...

Du skrev precis så som jag känner just nu och här. Så jag tar och följer dina ord och går och lägger mig och hoppas på att inte bara dagen ska komma åter, utan att den aldrig någonsin ens kommer finnas kvar i mitt minne. Delete!

Pontus N sa...

Lägg dagen i en liten ask, lägg den under din säng (madrass i ditt fall), glöm bort den. Efter några år när du hittar den så kastar du den i "brännbart". Det viktigaste är att den INTE får återvinnas.
Skämt åsido, jag har haft en hel drös med smuts- och ondskadagar på senare tid. Det är fan inte en dans på rosor att leta sunt förnuft hos en arbetande japan...
Vi får stötta varandra med ett Ghibli besök.