fredag, maj 08, 2009

Mina hobbies?

Kan man säga att man har som hobby att äta?
För i så fall tänker jag hävda det som min hobby. 

Top tre grejer jag ätit idag:

3. Ramennudlar (färsk ramen, mind you!)

2. Kokosnötspocky

1. Grapefrukter

Grapefrukterna väger upp för allt det onyttiga, visst?

4 kommentar(er):

KuriÅsa sa...

Ok, du har en bild på kokonötpinngrejerna, men jag fattar ändå inte vad det är. Vaäre för konstiga saker ni äter i Japan?

Själv har jag ätit typ en halv tårta. Själv. Idag.

zofy sa...

Åh...kokosnötspocky! Jag vill också smaka^o^ Rim, kan inte du börja recensera lite roliga snacks/rätter som bara finns i Japan?

Nikku sa...

Men altså... onyttigt? Ramen= guds gåva till mänskligheten

Kokosnötspocky= ingen aning, men kokos=nyttigt

Ät för satan!

hejdetärrasmus sa...

pocky är kex-pinnar med chokladöverdrag.

de har en sociokulturell status som är jämförbar med mariekex i sverige.

http://en.wikipedia.org/wiki/Pocky