söndag, maj 31, 2009

Ni fattar...

Ni fattar att det förra inlägget bara kom upp för att jag sminkade mig i hundra år, eftersom jag inte ville gå ut när det regnade, blev jävligt nöjd med resultatet och tyckte att det var himla synd att ingen annan fick se, va? Och sen tog fjorton kort innan jag valde ut det tuffaste och la upp för att göra er glada*.

Kära läsare, bloggar är bra för självhävdelsebehovet.
Man kan lägga upp bilder som säger: Skit i kavajen jag låtsas att jag tar kort på, kolla vad snygg jag är idag! Det är viktigt!!!
Och om någon man inte känner skulle trilla in på bloggen skulle de luras att tro att man var snygg mest hela tiden, när man egentligen är precis som vilken annan människa som helst, snygg ibland, ful ibland.

*hahah, nej, jag skiter ju i er! Egentligen är det självklart jag som är nöjdast när jag lyckas se sällsynt bra ut på kort... men ni kanske också blir glada? För min skull? För att jag är sällsynt snygg idag? I så fall: bonus.

0 kommentar(er):