söndag, mars 01, 2009

Flamingo!

Tomoko, som jag har bott hos i en vecka nu, tar med mig på en liten pub med Hawaiitema i Toritsu Daigaku. Jag har levt lite väl onyttigt på senaste tiden. 7-elevenmat och efter-jobbetöl. Men det är här, på Flamingo i Toritsu Daigaku som jag och Tomoko stoppar i oss det onyttigaste jag någonsin stött på. Ser ni vad det är?


Inte?

Ok. 
Det är pommes frites med ost och bacon med nån vitlökssås till.

Hrm.
Om det var gott?
Jovars. 
Men kanske inte värt kolesterolshocken…


Kolla! Rim och Tomoko.

Och Rim måste absolut och definitivt, och snart som faen, klippa sig.
Urschhh…

3 kommentar(er):

BusyBee sa...

Jodå, pommes och bacon med ostsås känner man ju igen... fast man aldrig har ätit just den kombinationen.

Anonym sa...

Jag är mer nyfiken på den lilla tallriken till höger, vad är det??

Rim sa...

De lilla skålen, menar du?
Det är vitlöksdippen som hör till.
Såklart!