lördag, mars 07, 2009

Ladie's night

Kom hem till mig och drick vin!!! säger Emi-chan.

Och det gör jag såklart hemskt gärna eftersom jag faktiskt är ledig på en helg.
Jag, Emi, Emis assistent och en galen kinesiska vräker i oss Salt & Vinegar chips och vin och ger oss sen ut i Nichome, Tokyos gaydistrikt i Shinjuku.
Vi sätter oss först i mikroskopisk flatbar och dricker... nånting japanskt.
Shochu med nåt eller annat...?
Och drar sedan vidare till Arty Farty.
Jag har bara partajat i Nichome en gång förut och då var det på just det här stället och det var sig likt. Män, män, män, män utan tröjor och fler män.
Och så vi tre. Typ.
Dansade halva natten med en transa och tog sedan med en dansk grabb, i Tokyo på affärsresa, för att äta Takoyaki.
Ah. 
Tokyo.

Och de där mini-barerna. 
Jag borde ha tagit hundratals kort.
Men jag tog bara ett.


Blur? Ja. Men man ser att vi är glada i alla fall!

0 kommentar(er):