fredag, mars 20, 2009

Vet ni vad jag gör i stället för att sova?

Lägger upp låtar på MySpace.


Lyssna på 

http://profile.myspace.com/rimeter

edit:
egentligen är det bara en låt. En skruttversion som spelades in på en eftermiddag i ett enda svep med Jakob på gitarr innan jag åkte till Tokyo.
Och om man är nyfiken på texten finns det en lyrics-knapp man kan trycka på.

5 kommentar(er):

Erik sa...

Köp gitarr. Lägg upp mer. Det är min syn på saken.

Jakob sa...

Det är lite frustrerande att jag är på jobbet just nu och inte kan lyssna förrän om flera timmar när jag kommer hem. Men det ser jag fram emot i alla fall :-)

Hur lång är en rimeter förresten? 164 centimeter har jag hört, stämmer det?

Rim sa...

Särskilt synd är det eftersom det är du som står för gitarren, Bobo...

Jakob sa...

Ååååh jag måste hem och få höra. Snart. Måste hålla ut på jobbet ett par timmar först bara!

Jakob sa...

NU har jag lyssnat. Och det är så vackert att jag nästan gråter! Tack Rim, för att du spelade in det där, och jag blir riktigt stolt själv också :-)