måndag, mars 09, 2009

Varför herrmodet alltid kommer vara lite snyggare på den här sidan atlanten…

Ta de här skorna till exempel.

Helgalna.
Vinröda (eller svarta och nån mer färg jag inte kommer ihåg).
Används de på rätt sätt kan de kunna lyfta en hel outfit.
Vissa av er har säkert svårt att se det, men jag ska ta kort på någon japan som vet hur man bär upp ett par såna här. Lovar.

Vad de kostar?
Nu när yenen står skithögt i kurs och allt?
400 pix.

Alla skofetischister hatar att de inte bor här nu.
Ja?

Yes. Please. Let's all go 2F!


6 kommentar(er):

hejdetärrasmus sa...

skorna är faktiskt urdjävliga. men jag kan lätt se dem på någon överblingad hachiko-cowboy.

skylten får dock 10 poäng av 10 möjliga.

Anonym sa...

NAJ NAJ NAJ

tror inte ens k1-fajtern masato hade tatt på sig dem...

Anonym sa...

Andra sidan Atlanten?
Och dojorna är svårt räliga.

Rim sa...

De här skorna är uppenbarligen svårt missförstådda!!!

Och Masato?
Kom inte här och säg att han inte skulle hoppa in i ett par såna här om man viftade med dem framför näsan på honom. Kolla hur han ser ut bara:

http://www.japantoday.com/images/size/200x/2008/11/fur1.jpg

Kenji: Vaddå "Andra sidan Atlanten?" På nåt sätt befinner jag mig på andra sidan atlanten, det är jag helt säker på. Jorden är ju rund trots allt, men skulle du veta en lämpligare havsmassa att droppa så är du mer än välkommen att lämna förslag.

BusyBee sa...

De skulle lätt sopa golvet ihop med mina krokodilskinnsbrallor... här ute i bushen.

Erik sa...

...

...

...oavsett vart du befinner dig är du på andra sidan atlanten iom. rundhet och sånt.

Jag skulle gillat "andra sidan Uralsjön". Eller kanske "andra sidan gotland (och lite till). Eller enklast av allihop: "bakom dig". Fast den ger lite stalkervibbar.

Allt funkar lika bra. Så länge det är nåt emellan.