tisdag, mars 31, 2009

BRAD PITT LJUGER!!!



Kolla vad era idoler gör när de tror att ni inte ser!
Igår när jag var i Shibuya tittade jag upp på SoftBank-reklamen och tyckte mig känna igen snubben på reklamen. Brad Pitt minsann. Ljuger att han använder SoftBank, gör han. 


För vad skulle Brädan med ett japanskt SoftBank-mobilabbonemang till?
Kom igen SoftBank, ska ni hålla på och luras kan ni ju försöka, åtminstone litegrann, verka trovärdiga. Och Brädan. Skäms på dig. Finns liksom ingen som köper, ens lite, att du faktiskt någonsin skulle använda SoftBank. 

Vi fattar, du gör det bara för pengarna, men om jag vore du och skulle sälja mitt namn till reklam, skulle det ändå vara till någonting som jag tror att folk skulle kunna tro på att jag faktiskt använder, annars faller ju hela grejen med att man visar sitt kända ansikte, eller hur? Fast, Brad, du behöver inte oroa dig. Sist jag var här var det Cameron Diaz som hade sålt sitt ansikte till SoftBank (fast de hade retuscherat henne så att hon var svår att känna igen, vilket också är lite obegripligt), så du behöver inte känna dig ensam...

1 kommentar(er):

Anonym sa...

jag tycker det ser mer ut som Colin Farrell