söndag, mars 01, 2009

OHMAHGAWD

Jag kopplade just in mitt internet på japanska.

INTERNET!!!
Jag ska surfa ihjäl mig nu!!!111
Bara sitta på golvet och surfa planlöst i två timmar tills min säng från IKEA kommer.
Och sen, när den har kommit, ska jag ligga och surfa planlöst tills jag förvandlas till en degboll som bara jäser och jäser och jäser.
Fina grejer.
Internet.

3 kommentar(er):

Jakob sa...

Välkommen till Internet, Rim. Fast hmmm ... jag har en vag känsla av att du har varit här förut? Hoppas du kommer att jäsa fint i alla fall :-)

Rim sa...

Tackartackar jakobbobobo.
Jag hoppas att jag fattade det rätt när jag trodde att jag hade en fast månadskostnad för mitt internet.
Och att det INTE tillkommer några andra avgifter för surfande.
Anars kommer jag ligga illa till.
Illa, illa, illa.

Jakob sa...

Ja jag tror att jag nämnde min Tele2-faktura på 15000 kronor, det var en obehaglig överraskning. Man vet aldrig när man råkar ut för sånt. Men Tele2 har varit snälla i alla fall och låtit mig komma undan med 59 kronor i stället efter att jag bad snällt.