tisdag, mars 31, 2009

Hallå, Livet?

Kommer ni ihåg allt det där jag skulle skaffa?


Igår köpte jag mig äntligen ett kylskåp (som inte kommer fram förrän om en och en halv vecka, men ändå) och därmed är allt på listan i princip införskaffat. 

Nu väntar jag bara på att det här med livet ska kicka in. 
Det kommer automatiskt när man skaffat allt det andra, va?

4 kommentar(er):

erika sa...

Hurra! Bra jobbat Rim!

Erik sa...

Följde inte det med gitarren gratis?

Rim sa...

Yay me!

Nej, det verkar tyvärr nästan vara tvärtom.
Jag är helt kär i min gitarr och vill mest bara spela. Spela, spela, spela mera.

Anna sa...

Det där med liv brukar oftast dyka upp när man minst anar det. När man liksom inte planerar, utan gör det man inte alls hade tänkt sig att göra. .. det är då livet känns, visar sig och plötsligt kan kännas så där grymt bra. .. då kan man få den där riktigt härliga känslan av att man faktiskt har ett liv .. och ingenting ser riktigt ut som man innan hade tänkt sig.