lördag, mars 07, 2009

Spötifÿ

…och sen kommer jag hem klockan halv sex på morgonen och hittar en Spotify-inbjudan i inkorgen.
Tack ERIK!!!!

Jag blev sjukt glad.
Sen blev jag ledsen.
För precis som Erik hade förutsett, så gav Spotify mig långfingret för att jag var i Japan.
Man kan inte få allt, antar jag.
Jag tröstar mig med att jag är Spotify-lös i Tokyo och ingen annanstans, åtminstone.

3 kommentar(er):

Erik sa...

Tips: ge ditt namn och lösen till en svensk polare därhemma. Vederbörande loggar in och ut på ditt konto en gång varannan vecka.

Vips, så kan du lyssna på spotify i Japan. Tadaa!

Erik sa...

Du har mail om detsamma, eller ja, typ. Så bosätt dig i sverige med kontot och låt nån logga in då och då.

Marie-Louise sa...

Ja, för mig funkar spotify i Japan. Men jag aktiverade förstås kontot hemma i Göteborg...