söndag, oktober 26, 2008

Jag och min nya hatt



Visst är vi fina ihop?


HK$ 59:90 Hennes &Mauritz
Divided Gold Colletion

6 kommentar(er):

Anonym sa...

Den är helt underbar! Finns den att köpa i sverige också??

Rim sa...

Skulle tro det!
Men jag är inte säker på om Divided Gold prylarna kommer till alla butiker, men det är bara att titta förbi och höra.

Constantin: sa...

Mycket klädsamt må jag säga! ;)

KuriÅsa sa...

Ja! Men du borde ju få pröjs för all reklam för HM du gör i din blogg!

Jakob sa...

OMG du är ju hattgudinnan Rim!!

Rim sa...

Jag tycker jag ser lite ut som Ika i rutan.
Och varför har jag valt en bild där man inte ser hatten särskilt tydligt, för?

Hey, det är inte som om jag gör reklam för H&M helt ohämmat... faktiskt. Det här är den ballaste hatten jag sett på länge! Det poppar upp så fina saker ibland!