onsdag, oktober 08, 2008

Var fick du luft ifrån?!

Stiger upp klockan 05 idag. 

Skittrött för jag var ute och lekte med spöken* halva natten igår. 
Orkar inte platta håret. Det får fan lov vara lockigt idag.

*bilder utlovas

Kollega (pekar och skrattar): Hahahha, what happened to your hair?!
Jag: Inget. Det är bara lockigt.
Kollega (snusförnuftigt): It was better before.
Jag: ...*

Det är lite svårt med människor ibland.
När de verkligen vill att man ska ogilla dem. 
Anstränger sig, liksom.
Och ja, det är samma deltidare som kallade mig gravid förra veckan.
Social navigering är nog inte så lätt för den som uppenbarligen blivit tappad som barn...

*Imorgon ska jag ta reda på hur man säger "Var fick du luft ifrån?!"

1 kommentar(er):

Anonym sa...

Äh, människan känner sig antagligen sjukt hotad av din blotta närvaro så henne behöver du inte bry dig om tycker jag.
:)

//vandrarvild