måndag, oktober 27, 2008

Pang i Plugget


Kommer ni ihåg den serien?

Klart ni gör. Den gick ju varje dag efter skolan.... om man är i min ålder dvs.
Och så var man lite kär i Zack för han var den coolaste vita snubben i stan. Men han höll ju bara på och jagade den där jäkla Kelly jämt.

I alla fall.
En av mina kollegor är sjukt lik Screech i sitt kroppsspråk. 
Så då kan jag inte låta bli att undra om det är därför jag tycker att han är irriterande, eller om det är medfött. En Screech-gen som spökar eller nåt...

5 kommentar(er):

Kiyomi/Maribrengaël sa...

if you like tokyo, check my blog Good morning tokyo!

Rim sa...

Bara för att jag råkar gilla Tokyo betyder det inte att jag gillar din fula, sjukt irriterande hemsida (med ljud!! = dödsstraff...) Micks.

Erik sa...

Gooootta love the spam.

Jag tyckte alltid Screech hade lite för tätt mellan sina ögon. Jag googlade honom nu för säkerhets skull, och noterade att så var fallet. Dock verkar de ha.. växt rätt? (kan man säga så om ögon som sitter för tätt?) Hursomhelst ser han normal ut idag. Skönt för honom. jag tyckte alltid lite synd om honom för den sakens skull...

hejdetärrasmus sa...

tittade aldrig på den särskilt mycket - var nämligen inte en del av paraboletablissemanget. däremot får du gärna pipa till om du får några kolleger som påminner om kelly - mer tjejer med starka käklinjer till världen, tack!

Rim sa...

Ja, du får övertala henne att reproducera sig på nåt sätt... Kolla förresten den snygga jeanssviden på Zack.