tisdag, oktober 14, 2008

Visst är jag tjockare, minsann!

Kollar på bilder från när jag var ute med mina japanska Sales Associates som var här för... kanske en dryg månad sedan. Och om skulle jämföra med mer nytagna bilder så ser man, hrm, en viss skillnad. Tur jag har annat som talar för mig...






Mitt ansikte till exempel.

5 kommentar(er):

Jakob sa...

Vikt tänker jag inte kommentera ... men jag måste säga att du har galet intensiva ögon på den bilden. Man blir ju nästan rädd!

Rim sa...

Hehe, det är det som är poängen. Vad gör väl ett par extra kilon liksom? Moahah.

hejdetärrasmus sa...

*funderar på hur man får 'i wanna have sex with your face' att låta mindre obscent*

KuriÅsa sa...

Rim i superhjälterockstarbrallorna är snyggare än allt och alla oavsett antal kilon

Rim sa...

Rasmus: You know I love you, men ewwwwww!
Ozzy: You know I love you.