torsdag, juni 14, 2007

人生是勉強!

Åååh vilken nyttig läxa jag fick av livet igår. Jag delar med mig:

Ibland får man bara en chans att göra saker rätt. Sedan måste man leva med resultatet.

Och en till:

Fick man bara en chans och det blev fel ska man släppa det här med ångest så fort det bara går. Och gå vidare mot nästa misstag.

4 kommentar(er):

Anonym sa...

Japp, det gäller att försöka undå att knulla upp saker för mycket. Och få saker är så irrationella som att älta...

Anonym sa...

Fan vilken skön insikt! Kunde knappast ha sagt det bättre själv. När du kommer hem, ska du och jag gå på klubb. Du vet... klubb. Då jävlar.

Rim sa...

Jon: Ja, helt klart en fullständigt irrationell och meningslös reaktion är att älta. Hur tänkte moder natur egentligen när vi fick den egenskapen? Är det fler djur som är såna...?

Martin: Klart att vi ska gå på klubb. Du får dra med mig till något trevligt ställe...

Anonym sa...

Jon: Du har samma namn som en jävligt hip jazztrummis från Norge. Är du han?