fredag, juni 15, 2007

Ut, ut i natten, kanske för sista gången innan jag åker hem till Göteborg. Idag är det brudkväll. Bara jag och Kanako. Planen är... vi har ingen plan... Hon skulle eventuellt vara klar med nånting i Shinjuku klockan 10. Jag har ingen aning om vad som händer i klubbväg inatt för jag har inte hunnit kolla. Jag vet inte ens när vi ska mötas än. Det kan bli den bästa natten någonsin, det kan bli pannkaka.

Shit, istället för att sitta här och blogga som en jävla mupp borde jag gå och sminka mina ögon glittriga! Man kan aldrig ha för mycket smink i Tokyo. Det är sant. Och det gäller på dagen också! Ska kanske skaffa mig en sån där hink som alla Shibuya-flickor måste ha hemma som de bara kan doppa ansiktet i och så är de färdigsminkade.

Oj! Nu ringde Kanako! Måste skärpa mig. Yoshi. Shibuya; Hachiko klockan 10. Det här blir en lång natt!

1 kommentar(er):

KuriÅsa sa...

Insåg just att du och jag nog lever i varsin ytterlighet just nu. Själv sitter jag här och överväger om jag ska träffa någon människa idag över huvud taget, eller fortsätta som tidigare i veckan, bara prata med mamma och diverse djur. Smink? Har glömt vad det är. Jag har till och med gått utanför dörren i Foppatofflor. Fashion? Oh no. Inte här. Här är där man bara är.