söndag, juni 10, 2007

Snakes On A Plane, baby!

Eftersom jag varken orkar åka ut till Shinjuku eller Kokubunji stannar jag hemma och har filmkväll med mig själv. Jag är jävligt dålig på att titta på film. Tröttnar fort och kan få impulsen att byta kanal och se vad annat som går innan jag inser att jag sitter och kollar på film på datorn. Youtube-klipp är ungefär vad jag klarar av i koncentrationsnivå.

Men nu sätter jag mig alltså och kollar på hela Snakes On A Plane. Förväntar mig att den ska vara skit, men i och med att det känns som om den hela tiden är på gränsen till att parodisera över sig själv blir den ganska underhållande.

2 kommentar(er):

KuriÅsa sa...

Jag upplever precis samma sak. Varför kan man inte koncentrera sig och se ett helt tv-program nuförtiden? Världen is going to hell, vi måste ha omväxling heeeela tide. Jäla it:s fel tror jag.

Rim sa...

Omväxling förnöjer?