torsdag, juni 21, 2007

Pokémon - som en sucker.

Jag spelar Pokémon. Trodde ni inte va? Inte jag heller. Fick låna ett spel till GBA utav storebrorsan i familjen. Han fick nya Pokémon till DS när han fyllde år. Så nu spelar jag alltså. Spelet håller koll på hur många minuter man spelat. 3 timmar sen i förrgår och jag har 7 olika Pokémon än så länge. Jag vet inte varför jag bloggar om det här... det är väl snarare någonting jag borde skämmas över och försöka dölja...

Jag började dock spela ett annat Pokémonspel från början där jag fick bestämma namnet på min ärkerival. Han fick heta "AssFace" men det visade sig att jag inte kunde spara i det spelet så jag bytte till ett annat. Nu heter min ärkerival något tråkigt som jag inte minns eftersom jag inte fick välja hans namn...

Jag förutspår, så här efter tre timmars speltid, att jag kommer vara gruvligt trött på det här spelet senast i övermorgon... nu när jag inte har AssFace att skratta åt längre.

1 kommentar(er):

Marion Eleonora... sa...

Pokémon ligger inlagt på min GBA, eller rättare sagt min pojkväns. Har inte spelat det ännu, men däremot har vi några olika Hello Kitty-spel som jag ägnat några timmar åt de senaste dagarna :)