fredag, juni 08, 2007

En stilla undran...

Jag undrar en sak.

Huuuur kommer det sig att jag allt som oftast hittar Lillebror (i familjen alltså) i badrummet när jag står i duschen?

Badrummet är uppdelat i två delar. Duschen och badkaret är ett eget litet rum, med en dörr i frostat glas som man kan låsa. Badrumsdörren (in till handfatet, tvättmaskinen och tvättkorgarna) kan man inte låsa.

Idag hörde jag hur han gick in när jag stod i duschen, ropade: "Lillebroooor, vad ska du göra här?" Svaret: "Jag ska bara kolla en grej!" tänker jag inte ens kommentera. Nåja, skit samma, man ser inte in till duschen i alla fall (hoppas jag innerligt). En stund senare hör jag hur han går ut igen.

När jag en kvart senare öppnar dörren står Lillebror framför spegeln och studerar sin underläpp. Självklart har jag ingen handduk eftersom jag lämnat den utanför. Exakt vad Lillebror fick se i spegeln när jag stod där, spritt språngande naken bakom honom i en millisekund, vet jag inte.

Skitunge.

3 kommentar(er):

Unknown sa...

-.-

Anonym sa...

Du ska vara glad att det inte var din äldre "lillebror" som stod och "kollade sin läpp" vid spegeln, sis. Moahaha! Nej, usch fy på mig! : )
Några nya Wii-spel i hushållet? Är grymt sugen på att köpa alla jag ser när jag kommer till tokkan igen.
Ha de bra sis, och sjyl dig med tyg nästa gång! ; )

Rim sa...

Hahaha, inte visste jag att alla bröder var såna snuskhumrar!

Inga nya wii-spel faktiskt, men Jonatan fyller ju år snart, så det kanske kommer. Eyy... JAG kanske ska köpa ett till honom! Tack för tipset!