tisdag, juni 05, 2007

Electric.

Idag... idag har jag så mycket uppdämd energi! Det är som om jag går omking i ett elektriskt fält. Vad ska jag göra av mig själv?

Mina planer på att gå ut och fixa lite grejer i Shibuya gick om intet när jag insåg att jag hade för mycket att göra hemma. Är det inte det tråkigaste som finns?! När allt trevligt som man planerat för dagen får stå tillbaka till förmån för hushållssyssor. Dessutom vägrar Vincent svara i telefon. Han har nog glömt att vi ska träffas idag... jäveln.

Det kanske är dags att plocka upp gitarren igen. Jag skulle vilja fortsätta spela in låten som jag började på för flera månader sedan när familjen var bortrest över helgen, men kidsen kommer hem vilken sekund som helst, och utanför mitt fönster pågår någon form av högljutt utomhusarbete.

2 kommentar(er):

tanja sa...

Låter som en vanlig tisdag...i Tokyo;)

Rim, Du kunde haft sammma tråkigheter, fast i Gbg, so njut!!

k. sa...

när du kommer hem ska vi spela in en massa bruden!
Bara du och jag för vi är grymmast!
Gurka & Tomat!