onsdag, juni 27, 2007

Kom och lek!

Det är härligt att träffa folk!!!

Igår: Fika kanelbulle med Jakobobo och sedan vidare för att dricka öl med underbara Mirja. Träffade dessutom Carl-Einar Häckner när vi var på Stage Door och pratade med honom en stund. Roooligt!!!

Och idag: Eric kommer hit och bakar riktiga kärleksmums och sen sitter vi och spelar eller bara hänger en stund. Längeseeeen!!!

Och Martin, samt mitt fina brudgäng ska jag hinna med att träffa i veckan också. Roligt med allt roligt folk!!! Alla andra som har tråkigt och vill hitta på något nån dag: hör av er! Jag har samma mobilnummer som tidigare.

4 kommentar(er):

Linda sa...

Ooh, är Carl-Einar i Tokyo? Me love Carl-Einar! :D

Linda sa...

Nej men gud, nu inser jag hur länge sedan det var jag läste din blogg... Du är ju inte i Tokyo just nu! :P
Men det hade varit roligt om Carl-Einar var där ;)

Anonym sa...

Tjena Rim!

Jag är typ helt knullad just nu men jag skulle gärna träffa dig så snart det bara går!

Kramar! :-)

Rim sa...

Hehe, nej, Carl-Einar är på Stage Door! Fast han hade varit i Tokyo (för några år sedan?) och uppträtt på svenska ambassaden, om jag fattade honom rätt...