lördag, juni 09, 2007

Jag ska aldrig mer blogga om saker jag planerar att göra.

Det verkar som om alla bangar gaydistriktsbaren idag eftersom de är för trötta för att åka ända ut till Shinjuku. Och oavsett hur gärna jag vill se gaydistriktet så orkar jag inte ge mig ut och sätta mig i en bar ensam i vetskapen om att jag måste sitta där i 5 timmar innan det ens är möjligt att åka hem.

Samma sak gäller erbjudandet att åka ut till Kokubunji och kanske, kanske inte, sitta på en izakaya hela natten. En filmkväll hade suttit fint ungefär nu. Synd att Martin redan åkt hem, han lovade öppet hus-filmkväll när som helst. Jag kanske borde upplysa tråk-Vincent och de andra att en filmkväll med chu-hai (japansk alkoläsk med starkare alkoholhalt än en öl) faktiskt kan vara mycket roligare än izakaya.

Orka.

3 kommentar(er):

Anonym sa...

Ja Rim. Fan att jag har åkt. Livet här i Sverige är ju inte svinkul. Du verkar ha det gött i alla fall. Har redan börjat spawna på när jag kan åka dit igen. Vet verkligen inte när det ska bli av men någon gång måste jag... Filmkväll när som helst. Givetvis gäller detta erbjudande Sekaiju. Kämpa på där nere och hälsa Tokyo från en ensam själ i Sverige... Kramar Martin

Rim sa...

Yay! Bögmartin!!! Vi kör filmkväll i Hisingen istället! Och bög-erbjudandet gäller för dig också. Alltid välkommen!!!

Anonym sa...

7% lemon chu-hai!