måndag, augusti 13, 2007

Leeeeediiiiiig!

Jag har varit ledig. Kidsen på läger och Papa-san ute och seglar. Jag har solat, badat och umgåtts helt vansinnigt mycket med vänner.

Jag kommer inte någonsin hinna blogga ikapp för den här helgen, men jag kan berätta att jag har haft fantastiskt trevligt. Och dessutom fått se på äkta axercise. Axe och Mtv har en bar på stranden i Kamakura och om man har tur kommer det små brudar och kör lite axercise. Typ aerobics med spray-relaterade rörelser. Påhittigt.

"Vad jobbar du med då?"

"Asså, jag är axerciser på strandbaren i Kamakura..."

3 kommentar(er):

Anonym sa...

härligt att höra att du roar dig kungligt. .. eller drottninglikt elelr ... ah. Men jag saknar dig mer än nånsin! kom hem. nu är det dags. här hemma väntar rosa drinkar, långa telefonsamtal och trevliga sex and the city avsnitt. vad sägs? blöta pussar!!

Rim sa...

Haha, men här finns det rosa drinkar och jag lever Sex and the City! Men jag saknar dig vansinnigt, min kära fina brud! Kanske dags att skicka iväg ett sånt där fruktansvärt långt mejl igen...?

Anonym sa...

äh. det är ju inte samma sak fattar du väl. mm. skriv ett fruktansvärt långt mail. jag behöver det. och så måste jajg veta din hemadress. snail-mail-adressen. PUSS