tisdag, augusti 14, 2007

Jävla långa sommarlov

Nu jävlar. Nu stormtrivs jag igen! Vi hade det lite ruffigt ett tag, jag och mitt Tokyo, men nu är jag alltså back on track. Det går lite upp och ner ibland.

Nu är det back to work som gäller och ni får fan ta och ursäkta, det kommer inte hända så mycket roligt i bloggen. Jag hänger med barn liksom... Ser fram emot skolstarten när jag får göra vad jag vill på dagarna igen. Bara en sån sak som att ta en promenad eller cykla iväg till nåt trevligt ställe...

Fast min cykel är lite konstig nu. Den säger dunk/klonk om ena hjulet. Kanske måste byta nånting där, jag har ingen koll på cyklar, men det känns som om cyklar mer ska säga svisch om hjulen. Äh, nu orkar jag inte blogga mer...

Hörde förresten att det äntligen blivit varmt därhemma. Hurra!

1 kommentar(er):

k. sa...

Bär det kommer till vädret så är det växelväder eller vad fan det nu var de kallade det på nyheterna. Alltså dag 1 sol + värme, dag 2 regn + mkt vind, dag 3 sol och värme dag 4.. well you get the picture..
Gurka & Tomat