söndag, augusti 26, 2007

Slappdag

Inte ens igår gick jag ut! Detta innebär att jag har varit hemma en hel helg för första gången sen jag kom hem igen.

Idag, nu när det är söndag och en ny vecka snart ska börja, känner jag dock suget att gå ut och klubba. Jag gissar att eftersom jag var ute i tisdags så blev min klubbklocka förskjuten eller nåt. Nu är det dock för sent. Så det kommer kanske bli desto roligare att gå ut nästa helg när jag har nästan två veckors ackumulerad klubbenergi. Let's hoppas!

Vad är det egentligen med att gå ut och klubba som är så jävla roligt? Kanske endorfiner inblandade. Eller åtminstone adrenalin. Hög musik, massor med människor i varierande snygghetsgrad, alkohol, dansande. Helt klart adrenalin. För det ger ju vissa kickar. Att göra sig i ordning inför en klubbkväll, det kanske handlar om en extra bra klubb, extra roligt sällskap, alltid med varierande antal fjärilar i magen av förväntan. Mmm... good shit. Och det är ju ytterst sällan det är tråkigt att gå på klubb. Dansa tills benen inte bär dig längre. Tråkig musik? Hitta någon rolig att prata med. Inga roliga människor? Shotta tequila tills allt blir kul igen...




............


"I Tokyo", ska tilläggas. "Det är sällan tråkigt att gå ut och klubba i Tokyo."

0 kommentar(er):