tisdag, augusti 21, 2007

*bliiip*

Jag har precis langat ut länken till min blogg till någon jag inte träffat på länge och får för mig att läsa igenom några av mina senaste inlägg. Fy faaan... Stavfel och upprepningar och bara konstigt formulerade meningar. När jag går in och rättar stavfelen och uppdaterar blogger står det fortfarande fel när sidan visas, men rätt när jag går in i bloggers edit-mode. Kukblogger...

Mina läsare kan ju ha i åtanke att jag vanligtvis skriver som en kratta när jag är lite på lyset. Det är med andra ord ett under att man ens kan traggla sig igenom ett enda av mina inlägg...

Förresten har det hänt något märkligt i mitt huvud. Jag har fått en så oemotståndlig lust att använda könsord och annat som prefix. Det kanske är en naturlig reaktion av att jag umgås så mycket med barn... Lågstadiefröknar måste ju låta som värsta sortens sjömän när de är lediga (för alla i hela världen funkar precis som jag)...

6 kommentar(er):

hejdetärrasmus sa...

mer kuk åt folket

Rim sa...

Du läste mina tankar. Fantastiskt!

Anonym sa...

Hej fittsyster, jag gittade iväg till bajsstranden idag, ett år sedan jag satte min min snoppfot i kisssand.
Jag tänkte att jag skulle fixa en liten solbränna innan hösten. Dum som jag är så smörjer jag in mig i 25 solskydd, kommer hem bara en aning rödlättare än innan... stjärtsolskydd!

Rim sa...

Hej Kukbror.

Ja, det var ju knulldumt av dig! Stjärtsolskydd... säger ju sig självt att det inte är en bra idé.

Du får göra som jappsen och slänga dig i ett solarium...

... och snart kommer ett till fantastiskt inlägg som bara dräller av könsord. Den här gången dock inte mina... spännande...

Anonym sa...

Moa sa (eftersom jag egentligen är anonym): Jag har nog aldrig skrattat så mycket av att läsa en blogg. Massa lol.

Underbart!

Anonym sa...

Jag kommenterade fel inlägg! Skulle ju kommentera inlägget ovan, med de tokiga pubis-pojkarna!