torsdag, augusti 23, 2007

Meh!

Alltså om ingen någonsin reagerar på långa, fina, genomarbetade inlägg som det här nedan, så kommer jag i fortsättningen bara skriva om tråkiga saker: Vädret, mitt jobb som au pair, vädret och ibland kanske krydda till det lite med vad jag har ätit till lunch...

4 kommentar(er):

Anonym sa...

well: jag skrattade ju gott åt hela inlägget, men har har ju p r e c i s läst det!

FunkyTown sa...

mm...väder.....mmm...det är det bästa.....Som han ser ut kunde jag nästan berättat för dig från början att han var prepubital :p

k. sa...

sant, jag skrattade också gott hela inlägget
Gurka & Tomat!

Rim sa...

Funky: Kan du?! Jag tänkte nämligen att det var en cool kille som skulle vara svårtpratad eftersom killar som ser ut sådär brukar vara "Jag är för cool för den här planeten"-tysta... Men hey, man lär så länge man lever...