onsdag, mars 07, 2007

Constant Crush

Oh. My. God.

Jag har skaffat en bloggkompis.

Det börjar med att jag kollar efter nypingade bloggar på nyligen.se och hittar en blogg som heter Dyslesbisk. (Någon som minns Gryffindorf?) Jag ska inte gå in närmare på vilka kopplingar jag har till det ordet, men jag var ju tvungen att kolla!

Nu när jag tänker efter så har Dyslebisk kanske ingenting med saken att göra. Men nu vet ni att det finns en sån blogg i alla fall!

Hur som helst så hittar jag på något sätt (troligtvis helt orelaterat till Dyslesbisk) en fin blogg som känns som att komma hem till någon och dricka en varm kopp te. Jag råkade nog vara på ett sånt humör att jag dristade mig att skriva en kommentar, och det ena ledde till det andra... och voilá! Bloggkompis!

Så without furher ado, från mig till er; en varm kopp te.

OBS! Känsliga läsare varnas. Bloggen kan ha oväntade effekter på latenta lesbianer. Bloggar om flator är dessutom starkt beroendeframkallande för oss som faktiskt är dyslesbiska. Consider yourselves warned. Länk till höger.

2 kommentar(er):

Constantin: sa...

Åh så fint! Att vara en varm kopp te, sicken komplimang! Och en bloggkompis på köpet, det är som bingo varje gång. Är det nu vi ska byta klistermärken med varandra?

Rim sa...

Hahaha, att lägga upp länk till den andras blogg på sin egen blogg är det nya "byta klistermärken"! Välkommen.