lördag, mars 24, 2007

Fortfarande i Seoul

Det blev ingen utgang igar. Jag vet, jag ar sa javla trakig. Men jag var sa sjukt trott och det ar svart att uppbada tillrackligt med motivation att ga ut nar det ar morkt och kallt och blasigt och man onskar att man var hemma i sin egen sang. Sa jag tog ur mina linser och gick och la mig vid midnatt istallet.

Sov jattelange i morse. Man kan nastan saga att jag sov bort halva dagen, men jag har inte sovit sa bra pa sistone, sa det var bara skont. Lyckades dessutom boka in mig pa ett guesthouse nagonstans sista dagen, sa nu behover jag inte oroa mig for det heller.

Tyvarr upptackte jag dock att jag lyckats ha sonder min ena lins (antagligen eftersom de var sa torra nar jag tog ut dem igar), och inte har jag packat nagra reservlinser, sa jag gar omkring i Korea med glasogon pa. Och anda flortar killarna med mig! De behover nog glasogon...

Jag lovar att det kommer mer valskrivna inlagg om vad jag haft for mig i Seoul sen nar jag kommer hem.

2 kommentar(er):

Anonym sa...

Hmm.. jag tror bestämt att det är du som behöver glasögon rimsan. Killarnas syn i seoul är det inget fel på!! Så det så!
Gurka & Tomat!

Anonym sa...

AAAAAAAAAHHhhhhhhh!
Jag har precis slutfört mitt dyraste köp någonsin!!
Ja, du gissade rätt rimsan!!
Jag har ÄNTLIGEN köpt min MacBook!!
Weeeeeeeeeeeyy!
(ursäkta alla långdragna bokstäver och utropstecken men jag är så sjukt glad/nervös att jag mår illa..)
Jag har bara en sak att säga; Jebus!!!!
hehehe
Gurka & Tomat!!

(Wooohooo!!)