onsdag, mars 28, 2007

Släkten är värst.

Ok. jag försökte verkligen ha roligt. Ensam. I en främmande stad som jag inte ens ville åka till från början. Och jag skulle kunna skriva en hel artikel om mina upplevelser i Seoul, men jag orkar inte.

Jag konstaterar istället att Seoul är typ som Tokyos skitiga kusin och att mitt hjärta drog en överraskande stor lättad suck när jag landade i Tokyo igen. Som om det trott att jag hade tänkt lämna staden en längre tid och bara var nöjt över att få vara hemma igen.

Jag kanske skriver den där artikeln en annan gång i alla fall... det var inte fullständig katastrof att vara i Seoul, även om det kanske låter så...

2 kommentar(er):

Rim sa...

Oooh, hur snyggt är det inte att det här inlägget är upplagt klockan 00:00?!!

k. sa...

hihi sötisen du..
gurka & tomat!

ps. kolla din mail