söndag, mars 04, 2007

Ju tråkigare, desto roligare...

Ju roligare jag har, desto tråkigare blir min blogg verkar det som... Och inte heller nu, nyvaken på en "söndagsmorgon" orkar jag sortera ut helgens skojigheter i bloggformat, så ni får vänta lite till.

Just nu ska jag gå iväg och duscha. Får se om jag lyckas. Jag är ensam med grabbarna idag och vaknade av att de höll på att smyga sig in i mitt rum. Jag som sov naken och allt!!! Ingen skada skedd dock...

Nu tjatar de om att de vill hitta på någonting idag. Helst vill de åka till Tokyo Dome eller Round-1 (som jag har skrivit om förut), men eftersom det är oplanerat och det inte finns så mycket pengar i hushållskassan tror jag att vi får göra något annat.

Killarna suckar. Men det finns inget annat att gööööööra, säger de.

Nä, för Tokyo är en skitstad. Här kan man aldrig hitta på något roligt alls.

0 kommentar(er):