fredag, mars 23, 2007

Seoul nästa.

So long suckers. Jag åker till Seoul.

Jag har ingen uppfattning alls om Sydkorea så det kan bli skitbra eller bara skit. Jag blir borta i fem dagar och har antagligen inget internet på rummet så det blir nog tunt med bloggande såvida jag inte hittar ett internetcafé precis intill hotellet (vilket jag säkert kommer göra).

Håll tummarna för att jag inte dör i Seoul. Det hade ju bara varit för kackigt. (Ska man dö nånstans ska man göra det i Tokyo för fan.)

Sitter här framför skärmen och tänker att jag borde göra något annat eftersom jag ska åka hemifrån om 40 minuter. Men jag vet inte vad det skulle vara i så fall. Smågrejer. Packa ner datorn, peta in linser, dubbelkolla att jag har pengar, pass, biljetter packade...

Jag har i alla fall lyckats köpa på mig musik i iTunes Store. Så nu har jag tre helt nya album att lyssna in mig på i Seoul. Ifall jag skulle få tråkigt liksom...

5 kommentar(er):

tanja sa...

Jag är jätte smittad också:)

Trevlig resa och kom snart tillbaks!

t-in-t

hejdetärrasmus sa...

avundsjuk hamnida

Unknown sa...

Lycka till hjärtat!

Rim sa...

Tanja, foer fan, du vet att man inte kommer till din blogg om man klickar po ditt namn va?

tanja sa...

Rim, nu har du min länk....men jag använder ju ett annat blog...

Håll ut, snart är du i Japan igen!

t-in-t