torsdag, mars 01, 2007

Hmm...

Klick................(surr).......................klick..................................(surr)...............................klick, säger min (nya) macbook.

Förutom att det är irriterande så blir man lite orolig. Det ska inte säga "klick" i en mac.

"Kopierar 81 489 objekt till extern hårddisk. Ca 16 timmar."

3 kommentar(er):

Anonym sa...

helt klart fel ljud i en mac!

e helt ny på att läsa blog och sprang förbi din. nice. jag gillar.

:-)

Anonym sa...

om jag får tillbaka pengarna för tunisienresan som jag bangade så har jag råd att (och tänker) köpa en macis. Wiiii! 1gb i ram och 200 gb i hårddisk? hjälp mig meem.

Rim sa...

Haha, om du köper macbook behöver du inte köpa till hårddiskutrymme när du beställer den. Det är faktiskt billigare att köpa och sätta i den själv.

Välkommen Marcus.