fredag, mars 09, 2007

Despair.

Dagen är snart slut.

Jag har tagit med grabbarna till Svenska Ambassaden för deras svenskalektion och hem igen. Dagen är snart slut.


Och förtvivlan sköljer över mig som en freaking tsunami. Det känns som om hjärtat slits itu. Jag har ingen aning om varför. Jag är antagligen bara trött.

Det känns som om jag inte kan andas ordentligt... men det kanske kommer sig av att jag bor i ett hushåll som bara består av pojkar, så att ta av sig bh:n när man kommer hem är helt uteslutet.

Fuck. Jag behöver nog bara en kram.

7 kommentar(er):

Dennis Alexis Hellström sa...

Tack för din kommentar. :D Blev glad. Bevaka gärna bloggen. :) Kram! :D

Anonym sa...

*kram*

(dök in häromdagen och diggade designen skarpt och sen fastnade jag i det du skrev)

Rim sa...

Vad är det för underbar människa som inleder en kommentar med en kram?!

Tackar tackar. Varmt välkommen ska du vara! *Kram*

KuriÅsa sa...

Där ser du Rimchan! Soltemplaten vann! Om du får väldigt tråkigt nån dag så får du fixa till att man inte ser hela texten på själva Yellow Tokyo

KuriÅsa sa...

nu klickade jag på publish innan jag skrivit klart. Jo, för att jag tror att förtvivlan kommer för att du inte har lika mycket fritidssysselsättningsalternativ som i Sverige. Kanske? Fast det har du ju, men du fattar. Ä fan va dålig jag var på att förklara vad jag menar. Kram i alla fall!

Anonym sa...

Om man tar "next blog" på din sida 3 gånger hamnar man på en amatör porr sida...vad är det om?
Kram!

Rim sa...

HAHA, gör man det varje gång?! Det måste jag prova!

Det gör man!!!

Ååååh, tack Eric, nu löstes nog problemet med fritidssysselsättning som Ozzy skrev om! ;)