onsdag, maj 09, 2007

Jag stannar.

Klockan är 07.15. I ett ovanligt ryck av framförhållning har jag just städat klart badrummet och toaletten. Var tvungen att gå upp klockan 06.00 eftersom storebror i familjen har "morning soccer" klockan 7. Och nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska bli 8 så att jag kan cykla med lillebrorsan till skolan. *Gäsp*

Vilket spännande liv jag lever här borta i Tokyo, eller hur?

Pojkvännen åker hem i övermorgon. Det känns någorlunda ok just nu, jag kommer ju hem nån gång i juni och stannar några veckor innan jag åker tillbaka. Och juni är inte så långt bort.

Har jag sagt det förresten? Att jag bestämt mig för att stanna? Jag blir kvar i Tokyo året ut. Kanske hinner jag lära mig lite Yakuza-japanska innan jag åker hem...

Det här blogginlägget är ju helt meningslöst.

3 kommentar(er):

Anonym sa...

Stannar året ut?! Härligt att du trivs så bra! Även om vi saknar dig här hemma.... vem ska jag nu matcha ögonskuggan med?!?! =)

...och ärligt talat, skulle också välja Tokyo över Stage anytime. Börjar känna mig lisebergpatetisk hehe...

Rim sa...

Åh, hej Danielle!!! Min ögonskuggepolare på Liseberg! Du får matcha med Lina istället ;) Puss på dig!

Anonym sa...

Det är underbart, men jättesorgligt på samma gång. Vi satt på Stage och grät av saknad i går.