lördag, maj 12, 2007

Sömnig

Klockan är 01.25. Varför sover jag inte? Varför har jag tillbringat de senaste fem timmarna framför datorn och slösurfat på jävla youtube? Vad är det jag egentligen väntar på? En älva i nattmössa med sömnpulver kanske?

Det är så jävla tråkigt att sova ensam.

Fast å andra sidan kan man ju bre ut sig mycket mer... suck.

2 kommentar(er):

Anonym sa...

Stackare som har sömnproblem! Aldrig kul, hoppas det går över. Men va kul att du kommer hem så snart, hoppas man hinner träffa dig nåt innan det bär av tillbax igen!
Kramar/ en liten bundsförvant

Rim sa...

Ida, jag tror inte du fattar hur glad jag blev av att få en kommentar som innehåller kramar från en liten bundsförvant!

Klart vi ska hinna ses! Jag får kanske ställa till med fest eller nåt när jag kommer hem.