torsdag, maj 10, 2007

Good fun, people!

Är det någon som försöker vara rolig, eller är det sant att någon har hittat till min blogg genom att söka på "mini-cd-helvetet fastnat macbook" och "cd fastnat i macbook"?

För det vore helt sjukt tillfredsställande om det faktiskt var så.

Någon andra roliga vägar hit är:

"Vad är klockan?" (Måste man verkligen googla sig fram till det?!),"burkini baddräkt", "tårtrecept" och "tjej som strippar i kameran".

Ja, den sista hittade ju verkligen hem... jag skriver bara om snusk!

8 kommentar(er):

Anonym sa...

Vad roligt! Jag önskar folk hittade till min blogg med roliga söktermer... :-) Hoppas allt är underbart med dig, Rim!

Rim sa...

Tja Jon! Du får blogga oftare! Och gärna om snuskiga saker... det är jättepopulärt...

Marion Eleonora... sa...

Fasen, vad jag gillar din blogg! Vill vara i Tokyo jag med :)

Igår var det även en som hittade min blogg genom att söka på "tjej som strippar i kameran". Undrar om det är samma pucko?

Rim sa...

Hahahhaha, antagligen. Vad besviken den människan måste bli!

Anonym sa...

Hur de hittade till dig genom burkini vill jag framför allt veta. Jag vill inte minnas att du bloggat om såna, eller har du behov av att dölja hår och kropp på stranden ;)

Rim sa...

Hahaha, ja, det är nya Beach 2007-modet.

"Burkini - nu slipper du ha dåligt självförtroende på stranden!"

Anonym sa...

"Burkini - reveals the muslim in you" =p

Anonym sa...

Ja, troligen sa det ar