måndag, maj 21, 2007

A Swedish fairy.



...tidigare idag såg jag ut så här.

5 kommentar(er):

Marion Eleonora... sa...

Vad söt du är på bilden! :)

Fick ett paket från Japan idag. Blev störtförälskad i söta lilla Lolita Kitty. Hon kommer passa så bra på min mobil som har Hello Ktty-skal. Hihi.
Tackar så jättemycket för att du var så go och skickade henne till mig :)

Rim sa...

Ah vad roligt att den kom fram! Jag trodde det skulle ta mycket längre tid!

Constantin: sa...

Ha ha, hur söt som helst! But... why?

Rim sa...

Blev uppraggad av en brud i Shimokita som var stylingassistent. Hennes sensei ville ha utlänningar till en plåtning. Snart finns jag i en gratistidning nära dig! Eller... nära mig i alla fall.

Ska bli skitintressant att se hur de sätter ihop bilderna. Det är två fairies och båda är jag. Knaas!

k. sa...

Du måste knipa ett par tidningar till familjen meem! Jag vill ha med mig en till italien
Gurka & Tomat!