torsdag, februari 08, 2007

Hemtrevligt värre.


Oh my god, vad det var svårt att skriva något vettigt. Jag har städat hela huset, och fick extra städryck på mitt rum och bar ut massa lådor och böcker och skräp som stått i hörnen och i bokhyllorna. Sedan gick jag ut och införskaffade denna fina planta. Nu när det snart är alla hjärtans dag och allt... En dag som för övrigt är väldigt svår att undkomma här i Japan. Men mer om det i något annat inlägg

Tja... nu är det ju helt sjukt hemtrevligt här i alla fall. Eller... den där plantan är väl egentligen det enda som visar att det är någon som bor här. Jag är dålig på att installera mig... får skaffa lite tavlor och planscher och sånt att sätta upp på väggarna. Eller inte.

1 kommentar(er):

Anonym sa...

Jag fick en sån av mamma och wassim förra året efter att ha skällt ut de (de fick en fin present av mig och jag fick ingen av de)
den levde nästan ett år (slängde den härromdagen..)