torsdag, februari 22, 2007

Naked bonding.

Jag vaknar för fjärde gången och inser att jag snoozat mig förbi sista ringningen på mobilen. Ringer Joanna, min kinesiska vän, och talar om att jag nog blir några minuter sen. Idag är dagen då vi ska kolla in Seta Onsen, badhuset med varma källor, som ligger 10 minuter härifrån.

När jag väl kommer till stationen är jag 20 minuter sen. Nåväl. Mot badhuset! Vi får åka den roliga bussen. Alldeles gratis visar den sig vara. Hurra!

Sen är det som ett onsen brukar vara. Det är inte lika magnifikt som Oedo Onsen, men helt ok ändå. Många skrynkliga nakna tanter. En fördel som Seta Onsen har gentemot Oedo Onsen är att det finns en gemensam utomhuspool för både män och kvinnor där man kan bada iförd badkläder, vilket ju är bra om man går dit med både killar och tjejer.

Just det ja, sedan fanns det också en liten arkaddel på bottenvåningen, så när man har badat klart i hett vatten och är alldeles avslappnad kan man gå ner och banka lite på Taidotrummor eller skjuta på fienden med real life size AK-7:or med upp till tre vänner. Om man vill alltså.

0 kommentar(er):